2017. július 25., kedd

I'm so sorry

Hola!

Tudom, eltűntem, és ami azt illeti, pont emiatt írok most Nektek.
Nem tudhatjátok, épp ezért írom most le, hogy szeptemberben teszem le a vizsgámat szakmából, emiatt pedig hétfőtől péntekig vagy elméleten vagyok, vagy gyakorlaton egy étteremben. A hétvégém az utóbbi időben úgy nézett ki, hogy ültem a tételeim fölött, és próbáltam úgy megtanulni őket, hogy ha belekérdeznek a mondandómba se zavarodjak bele a felelésbe.

Emiatt kissé eltűntem, amiért bocsánatot kérek.
A következőt ajánlom most Nektek:

Tekintve, hogy augusztus 7-ig gyakorlaton leszek, hétfőn és pénteken tudok frisseket hozni. Augusztus hónapban előreláthatóan szintén ez a két nap a legmegfelelőbb az új részekhez, míg szeptember 1-14 között zéró lehetőségem lesz rá a vizsga miatt.

Szóval, amennyiben csúszások lennének, kérlek Titeket, hogy nézzétek el nekem, szeptember közepétől ezt teljesen megszűnik.

Hamarosan új rész, szóval figyelgessetek!

Csóközön,
Bee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése