2017. június 23., péntek

Rólam

Breathing Bee
Hola!

Én Breathing Bee vagyok, és Te most az Én oldalamon jársz.
  
Mindenek előtt pár alapinformáció rólam, hogy kevésbé legyek számotokra rejtély.

  • Több, mint kilenc éve írok hobbi szerűen, és idén már hetedik éve, hogy az első blogomat megnyitottam.
  • Leginkább Fantasy, Horror, Ifjúsági, Romantikus írásaim vannak, de akadnak Sci-Fi és Dráma, valamint különböző Novellák és Versek is a repertoáromban.
  • Nagyon szeretek olvasni. Képes vagyok öt-hat könyvet kiolvasni egy-két nap alatt.
  • Imádom Stephen King, Kerstin Gier, Chanda Hahn, Cassandra Clare, J.K. Rowling, és J.R.R. Tolkien munkáit,  de ha mindenkit fel kéne sorolnom, akinek az írásait szeretem, egy élet is kevés lenne hozzá.
  • Imádom Tim Burton filmjeit, valamint Guillermo del Toro rendezőt.
  • Hatalmas Gyűrűk ura, Harry Potter, és Narnia rajongó vagyok.
  • Hobbiból szeretek nyelveket tanulni, jelenleg az Angol mellett Spanyolt tanulok, de szeretnék Olaszt és Franciát is tanulni.
  •  Nagyon szeretek főzni.
  • Imádom Írországot.
  • A kedvenc színészeim között szerepel Tom Hanks, Johnny Depp, Heath Leadger, Sir Ian McKellen és Adam Sandler.
  • Leginkább Rock és Metál zenét hallgatok, de nyitott vagyok megismerni új zeneirányzatokat is
Jó szórakozást kívánok, és remélem,  hogy legalább egy történetem elnyeri majd a tetszéseteket!
- Breathing Bee -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése